Skok v Italijo, pa naprej v Izolo in v Čudolandijo!

Jap, prav hitro je padla odločitev, da greva. S kolegico na izlet. No, primeren bi bil tudi za družine, zato berite naprej, morda pa le dobite (ali pa sami skombinirate) idejo za izlet.

Najprej sva se podali na prekrasen grad Miramar, kar sicer v španščini pomeni »pogled na morje«. Zagotovo ima pravo ime, saj je dobesedno »na« morju. Je kar za verjeti vsem, ki pišejo, kako lep je. Toliko sem že slišala o njem, a tam sem bila prvič. Sicer je dal grad zgraditi mlajši brat cesarja Franca Jožefa, Maksimilian, kasneje pa je bil tudi občasna rezidenca Habsburžanov, menda so zaradi res milega podnebja zelo radi prihajali sem. Zdaj je v njem urejen muzej in to zelo pristno, se kar preseliš v leto 1860...

No, da ne govorim o parkih in umetnih jezercih, ki jih je dal Maksimilian zgraditi, misli se ti kar same od sebe umirijo, ko se sprehajaš tam. Še kava sredi parka, nahraniva še račke pri Labodjem jezeru in greva naprej. Na slovensko obalo. Malo je imamo, a se vsi tako radi podamo tja, če ne ravno na dopust, pa na izlet. Vsaj pri meni je tako.

Ker nama je ostalo še nekaj časa (zimski dnevi so res kratki), sva se odločili, da si ogledava še predpraznično okrašen Koper in njegovo Čudolandijo (za otroke bo zanimivo, za vas malce manj, a stojnice s kuhanim vinom vabijo), da preveriva, če se lahko primerja s praznično Ljubljano.

Ker bi se bilo pozno vrniti domov, sva rekli, zakaj pa ne bi ostali na obali in se naslednji dan vrnili? Nisva pomišljali, saj nama je kolegica povedala, da je hotel Marina Izola tik ob morju v izolski marini, krasno prenovljen, imajo tudi center dobrega počutja in vrhunsko domačo hrano v ala carte restavraciji, ki je namenjena tudi zunanjim gostom. Njihov slogan pove vse: "Iz morja na krožnik!". Riba zjutraj pri lokalnem ribiču, zvečer pa na vašem krožniku, kaj še hočete boljšega?

No, vse, kar sva hoteli, sva tudi dobili, predvsem pa: odpreti hotelsko okno in pred sabo zagledati in vonjati morje, ki sva ga, čeprav je od poletja minilo le nekaj mesecev, že pošteno pogrešali.

Ker sva bili tam v še ne tako zasedenem prazničnem času, sva sobo tudi takoj dobili in hkrati takoj rezervirali še savno in jacuzzi. Kar naenkrat se je najin enodnevni izlet prelevil v prekrasno dvodnevno dogodivščino, saj sva obe, ko sva vstopili v njihov privatni (Blue) Spa, kar malce debelo pogledali, namreč res je prekrasno domačen! Čist, ravno prav velik tudi za večjo družbo (do šest oseb), notri naju je čakalo sveže sadje, voda in za piko na i še šampanjec, prijetno brbotajoč jacuzzi in še finska in infrardeča savna. Top! No, če bi imeli dovolj časa, bi si privoščili še masažo obraza in telesa z ventuzami (po tradicionalni kitajski medicini odlična proti celulitu, ohlapni koži, anti-aging terapija). No, a nama ni bilo žal, saj se je čas v Blue spaju hitro obrnil in bilo je že pozno.

Zjutraj naju je ponovno presenetil popolnoma domač zajtrk s hrano lokalnih pridelovalcev (domač med, domače marmelade, maslo ipd) in izjemno široka ponudba. To je to, sva si mislili, počasi jedli in »kofetkali«, medtem ko je zunaj valovalo morje, tik ob jedilnici. Prijazno osebje res uspe še dodatno pričarati vzdušje »lokalnega« na vsakem koraku, če bi šli na ribe, je bila ta še pred nekaj urami v morju, zvečer pa že na krožniku, res noooro...in seveda so prav zato tudi okusi božanski. Če ste že v Izoli in čeprav ne boste spali v hotelu Marina, se vam splača tja oditi na gurmansko doživetje, saj je restavraciji, kot sem že omenila, namenjena tudi vam, ko si zaželite popolnoma domačih, lokalnih dobrot in po tem tudi slovijo.

Žal nama je bilo, ko sva že naslednji dopoldne odhajali v službo, očitno tudi galebom, ki so naju pospremili ツ in ja, še se vrneva prav sem, sva sklenili brez pomislekov.

Splošne informacije:

• Ceno nočitve preverite tukaj, več o hotelu in ponudbi pa na njihovi spletni strani
  • Za rezervacijo pišite na: info@hotelmarina.si
  • Blue spa (savni in jacuzzi) je treba vnaprej rezervirati, cena za dve uri in pol, ko bo namenjen samo vam: 60 EUR
  • Ob rezervaciji Blue spa paketa imate pri à la carte ponudbi v restavraciji 10% popust
  • Best selfie spot: kar v Blue spa-ju ga naredite ツ
  • še en namig: Miramar: morda odidite bolj zgodaj, kot sva to storili midve, ker sva odšli nepripravljeni in si oglejte še prekrasno notranjost

Bi šli na izlet, pa nimate ideje? Prijavite se na enovice!