Stran od družine! Moravske s kolegico

Zadnji najin oddih z družino je bil novoletni, od najinega skupnega pa je minilo že več kot 5 mesecev. Ja, čas je bil, da spakirava, sedeva v avto, in greeeeeva na oddih pred družino in vsakdanjostmi! Brez slabe vesti se odpraviva novi dogodivščini naproti – tokrat »razvajalni«. ☺

Zemljevid potiZemljevid potiOdločili sva se za terme. Zunaj je bil sneg, vreme ne ravno prijazno, zato bo prav prišlo »gretje najinih ritk« v savnah, spa centru in na masažah. V pričakovanju sva pozabili na zajtrk, zato sva si svež in zdrav obrok, 100% naravni sok, privoščili kar na poti v Moravske toplice.

Izbrali sva hotel s petimi zvezdicami, Livada Prestige. In se odločili resnično pravilno! Tako gosposko, kot sva se počutili tu (soba z jacuzzijem, dobrodošlica – sveže sadje, prijaznost in ustrežljivost), se že dolgo nisva, niti v Hiltonu v Atenah, kjer sva bili jeseni.

Prijazno osebje na recepciji sva dobesedno zaslišali, kam lahko greva na dobro kosilo in kaj v tem koncu nikakor ne smeva zamuditi ali spregledati. Konec koncev ne moreva ves dan preživeti v savnah...no, a najprej kava in »prekmurski tapas« (za 1 EUR!), da se okrepčava.

Kava + tapas ter luksuzna soba z jacuzzijemKava + tapas ter luksuzna soba z jacuzzijem

Tako sva se odpravili na kratek izlet po okoliških vasicah. Najprej v bližnjo Bogojino, kjer se bohoti precej veličastna Plečnikova cerkev, a je bila žal zaprta. Pot sva nadaljevali v Filovce, v tako imenovano »vas keramike« in tam obiskali muzej keramike na prostem, Bojnec. Zanimivo, še bolj za otroke (doma narejena peč, postopek izdelave keramike, slamnate stare hiše, izgled hiše nekoč). Za naju pa cel kup vrhunskih keramičnih izdelkov po izjemno sprejemljivih cenah...že čez dva dni mi je bilo žal, da nisem nabavila več prekrasnih skodelic za kavo s podstavkom (cena je bila 4€). Ampak ok, sva šli naprej. Na lov za orhidejami. Ocean Orchids je svojo prodajalno zastavil tako, kot bi se znašli v tropskem gozdu, za videti ☺ Tu kupljene orhideje preverjeno dlje cvetijo in so bolj kakovostne. Da ne govorim o cenah, se splača. Ogromen aranžma z več orhidejami je bil 40 EUR, si predstavljate?

Plečnikova cerkev, orhideje in kraljevsko kosiloPlečnikova cerkev, orhideje in kraljevsko kosilo

Po tako ugodnem šopingu sva bili že malce lačni. Po predlogu domačinov sva se odpeljali v gostilno Marič v Sebeborce (cca 4 km iz Moravskih toplic), ker tam imajo pa prave, oziroma tipične prekmurske dobrote. Joooj, sva dobro jedli! Ena je izbrala domače široke kratke rezance ali po domače »bleke« v jurčkovi omaki in druga čisto prave prekmurske dödele. No, ker sva obe mami, sva se hitro zagrebli še za recept za slednje. V bistvu bi to lahko bili prekmurska različica gorenjskih »žgancev«. ☺

Kako pripraviti prekmurske dödole po njihovo?

Pravi prekmurski dödole!Pravi prekmurski dödole!Skuhate olupljen in na lističe narezan krompir v soljenem kropu. Skoraj do mehkega. 10 min pred koncem zmanjšate ogenj, zmečkate krompir, vmešate notri moko (lahko katerokoli), stalno mešate, da se obe sestavini dobro premešata (da ne bo grudic moke in krompirja) in to počnete vsaj 10 min., da jed postane primerno gosta. Skoraj tako, da jo lahko z vilicami raztrgate. Nato na olju prepražite čebulo, vmešate notri kislo smetano in vse skupaj (kot omako) prelijete prek krompirja z moko. Postrežete v keramičnih posodicah s Prekmurja.

Ob kozarčku tamkajšnjega muškata so bili odlični! Čisto malo prostora, ki ga je še ostalo v najinih želodčkih, sva napolnili s prekmurskimi sladicami, krožnikom, kjer sva dobili malo vsake: seveda prekmurske gibanice (gostilna Marič je lastnik zlatega priznanja za prekmursko gibanico), malo posolanke in jabolčnega šturdla). Dobro za znoret.

No, kot da še ni bilo dovolj sladic, sva se na poti v hotel odpravili še v čokoladnico Passero, po domače čokolade. Vse sva zdegustirali, čokolado z bučnimi semeni in tudi z ocvirki. Noooro dobro. Pa so šle z nama, kot darilca. Za slovo sva poslikali še lastnika posestva Passero in čokoladnice, saj imajo vendarle zlato priznanje za prekmursko šunko!

Sladkosnedki v nebesihSladkosnedki v nebesih

Najboljše od celotnega izleta je odkritje, da bi v poletnih mesecih vse to lahkotno obdelali s kolesom in bi bilo še bolje! Zato sva sklenili, da se vrneva ob lepšem vremenu in si sposodiva kolesa, saj sva opazili, da je skorajda povsod urejena kolesarska steza. No, na koncu sva v hotelu izvedeli, da ravno pripravljajo super paket s kolesarsko turo, a o tem kdaj drugič.

Za naju pa je bilo pozno popoldne čas za razvajanje. Savne so bile takrat na voljo skoraj samo nama. Vse sva preiskusili in neznansko uživali v miru in tišini. Naslednji dan pa masaža, juhuu...

Savne, bazeni in masaža mmmSavne, bazeni in masaža mmm

Kot da nisva že dovolj jedli (ampak saj to je samo ta vikend, izjeeema, ko se ne hujša ☺), sva se odpravili še na hotelsko večerjo. Sama sem vegetarijanka, zato si nisem kaj prida obetala. A glej ga zlomka, spet so me presenetili. Več kot 4 glavne jedi za vegetarijance! In seveda milijon kombinacij solat in nato še sadja za sladico! Odločila sem se preiskusiti kar vse štiri: rižoto z beluši, popečen ohrovt z zelenjavo, pire krompir z muškatom in blanširana špinača z mandeljni. Še zdaj se mi slina pocedi, ko se spomnim...

Po krepkem in odličnem jutranjem zajtrku, spet v stilu: »vse imamo, samo izberite«, sva si privoščili še tajsko masažo. Joooj, koliko vozličkov v hrbtu je odkrila maserka! Prav zato sva se odločili, da kak tak izlet kaj hitro ponoviva.

Naslednji dan ob 15h, ko so otroci ravno prispeli iz šole, sva bili že doma...kot vsaka druga pridna gospodinja....edina razlika je bila, da so bile najine misli še vedno pri razvajanju, prijetnem oddihu in mini dogodivščinah, ki bodo grele najino srce še vsaj nekaj dni.

Torej drage moje – privoščite si pobeg stran od pustega vsakdana, samo za dan ali dva in življenje bo lepše!

Cenovni vidik

• Nočitev v hotelu Livada Prestige za dve osebi (polpenzion): od 74 EUR/osebo
  • Masaža v tajskem centru (50 minut, LOMI LOMI): 47 EUR, z aromatičnimi olji: 55 EUR

Bi šli na izlet, pa nimate ideje? Prijavite se na enovice!